5 Ağustos 2015 Çarşamba

Saat Projesi _ Oyun Merdiveni

Birçok arkadaşımın yıllardır bana önerdiği patent alma , ürünler çıkartma gibi eylemlere girişmedim.
Yakın bir gelecekte  zeka oyunları,satranç eğitim içerisinde bizzat yer almak , var lan deneyimimi aktarmak istiyorum.
2009-2010 yıllarında OYUN dergisine yayınladığım sorulardan bir tanesi bugün internet paylaşım sosyal ağlarda görünce aklıma daha iyi bir fikir geldi.

Bir örneği aşağıdaki linkte yer alıyor.

Aşağıdaki videoda göreceğiniz gibi soruma paralel şeklinde bu düzenlenmiş.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=FNxiFOUKpZ4&w=560&h=315]
Benim yapacağım proje ise ;

Tüm dünya saatlerini öyle bir birleştirelim ki , ortaya en az bir digital saat ortaya çıksın.
Otellerde , toplantı salonlarında bu kullanılabilir.
Bu fikirle benden önce birileri keşfederse de izlemekten zevk alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder