7 Mart 2016 Pazartesi

2015 _ Eğlencelik Sorular _ 10

Eğlencelik sorular her ne kadar özgün sorular olsa da problem çözme yaklaşım bakış açınızı (dolaylı olarak öğrencilerinizin , çocuklarınızın) değiştirmek için hazırlıyorum. Özellikle lise ve üniversite öğrencileri için yeni bir soru serisi için hazırlık sorusu diyebiliriz.
Alttaki ilk soruyu denklem çözme yaklaşım yöntemiyle çözebileceğinizi tahmin ediyorum.
Kolay_1
Aynı şekilde alttaki sorunun cevabının  bulunabilirliğinin ilk örnek üzerinden nasıl olabileceğini  tekrar düşünüp fikir yürütmenizi bekliyorum.
Orta_1
Cevabı bulan veya merak eden öğrenciler ,öğretmenler ve bulmaca severler  cevabını ve görüşlerini oyunmerdiveni@gmail.com adresine yazmalarını rica ediyorum.  Soruları sonradan görenlerin de çözmek istemelerinden dolayı cevapları bu blogda paylaşmayı uygun görmediğimi tekrar iletmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder